fredag 9. mars 2012

Shopping i Brevik

På veien til Posten hos Jokern i dag, tok jeg en liten tur innom Vik Antik i Sorgata.
Vik Antik har utrolig mange vakre gamle bondemøbler. Hadde ikke tenkt å kjøpe noe, bare se...
Men på bakrommet hadde det kommet inn noen nyheter. Og rett og slett, en seng med hjerter i endene!!
Sengen var demontert men alikevel, min magefølelse sa at denne blir perfekt i gamlestua!

En tur ut og en liten telefon til Ivar som helst vil bygge kjekke senger med lagringsplass under... "Vær så snill og dette betyr veldig mye, den har hjerter i endene!!! Og Vik kommer med den og setter den på plass!"
Ok! ...tilbake å betale.... Vik kommer. Men nei der stoppet den i døra gitt... et par millimeter for bred...
Vik drar, og senga står utenfor.
Døra går ikke ann å ta av, den er gammel med utslitte skruer... Inn vindu? Nei. Pappa må komme, senga må heises opp bak huset, inn i uthusstua, ned trappa, og på håret akkurat.

Men på plass kom den og jeg er lykkelig!!! :-)







6 kommentarer:

  1. Nydelig Rebekka! Man kan jammen være heldig i Brevik:)

    SvarSlett
  2. Vakker! Vert slitet;-)

    Ha ei kjempefin helg!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble:). Klem søster

    SvarSlett
  4. Det ble såpass mye greier ja. Haha - jeg må le. Tenker du svettet litt i panna et øyeblikk da!! Puh! Men nå er den på plass og det ble helt PERFEKT!!!! Gleder meg til å se "live". Kos deg med det flotte mø rørt. Klem klem

    SvarSlett
  5. Ble litt styr for å få skatten inn i huset, men regner med at det var verdt det. Makan til fin seng er det lenge siden jeg har sett! Lucky you :D

    SvarSlett
  6. Åhh vad fin! En sån skulle mina katter vilja sova i ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.